12 mars 2014

Berätta om ett resemisstag

Det var väl intre direkt någon stor resa. men när jag bodde i Nederländerna så skulle jag åka och träffa en tjej och fika och så. Men när jag kom fram så kom de dåliga ursäkterna och jag hade inga mynt till att åka tåget hem, utan jag hade bara sedlar och går inte att köpa tågbiljett i maskin med sedlar. Tyvärr var det för sent så ingen tågststion var öppen vid den lilla tågstationen som jag var på. Pratade med tågvärden och han sa att jag kunde åka en station så jag kunde köpa en biljett hem. Spenderade 50 euro denna kväll på inget. Det var ett stort misstag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se