28 mars 2014

Att tiden går så fort kan jag inte förstå. Det har redan gått 12 dagar och det är dags för älsklingen att åka hem. Vi har haft det mysigt. Någon av dagarna han var här så kom Allex och henne pojkvän över så spelade vi Monopol och jag förlorade, men jag var glad för det.
Så de som tror att jag har en falsk pokvän eller något sånt kan ju då ta och fråga Allex ifall min pojkvän är något slags påhitt. Jag bara skrattar åt de som tror jag hittar på en massa. Varför skulle jag?
Bara för att han och jag har bestämt att inte skriva ut på Facebook att vi är tillsammans, Vi väljer att inte skriva ut namn eller lägga upp bilder då vi vill ha våran ensak lite privat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se