16 aug 2014

Jahapp!
Gick och la mig onkring 12 tiden inatt.....Guess what!
Grannen vid sidan om sitter (antar jag) och ber=skriker som det låter som om de slår ihjäl varandra.
SOm jag är så sparkar jag lite lätt* på väggen som leder mot deras lgh. Hör då att jalla skriker tillbaka. Det skiter väl jag i. Jag vill sova!
 
Inte många minuter efter det så börjar Finnjävels spela hög musik som FAN!
 
Så det är väl bara att ringa jouren så de får skicka ut security.
00.39 ringer security och frågar om de fortfarande håller på o spelar musik, men just då så var det tyst (någorlunda tyst iaf).
 
Lyckades somna iaf och blir sedan väckt (03.20) av världens MUSIK, så högt att jag kan sjunga med och min röst inte hörs.
 
Ringer jouren för andra gången denna natt och ber de att skicka ut security väldigt snabbt för JAG VILL SOVA!
 
28 minuter senare så ringer secutity upp mig igen och frågar samma sak men denna gång så höll de fortfarande på o spela musik. Så jag sa till de att komma så fort de kan och stänga av finnjäveln.
 
Lyckades väl somna omkring 5-6 sedan för de tog ju ändå ett tag innan de stängdes av.
 
Nu är det alltså 3 nätter jag har ringt security på min granne för att han spelar FÖR hög musik mitt i natten
.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se