5 aug 2014

Idag har jag inte gjort något speciellt.
Började min dag med lite skype med älsklingen men efter ca 1 timme eller så började skype krångla massor. lev utloggad men kunde ändå prata med han, jätte konstigt.
 
Sov en stund på dagen för jag var så trött av denna värme och inte blev det bättre när jag vaknade så jag og mig ett jätte kallt bad och nu senare på kvällen har jag pratat med pappa i över 3.5 timme. Mycket trevligt att prata med han.
Saknar min pappa jätte mycket och det är väl ett par år sedan jag såg han *snyft*.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se