6 aug 2014

Idag har jag inte gjort något speciellt förutom att boka och betala min resa som jag ska göra på fredag.
För en liten stund sedan ringde mamma och sa till mig att inte sova alltöfr länge imorgon för vi skulle hitta på lite saker och då får jag även chansen till att hämta papper som hon har som jag måste ha innan jag åker på fredag och så måste jag fixa lite saker på stan. Sen hem till mamma och äta jätte god mat (egentligen bara smörgåsar, men ändå jätte gott!).
 
Snart blir det sova för min del så jag orkar dagen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se