8 aug 2014

Uppe med tuppen idag.
Jag har varit vaken och uppe sedan 5.50 och ca 7.20 tänkte jag börja röra mig mot tågststaionen. Då borde jag hinna med tåget eftersom det går 8.09.
 
Mamma var så snäll och hanlade lite frukt och sådant som ja kan ha på vägen så slipper jag vara hungrig.
 
Älsklingen ligger förmodligen och sover även fast han sa att han skulle ställa alarm på 6.00, men jag förstår om han vill sova. Jag skulle med vilja sova men nu går det inte. Är fortfarande inte klar med packningen, men det är inte mycket kvar. Det är bara datorn som jag ska packa ner, sen tror jag att jag är klar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se