10 dec 2014

Så idag är det min fars födelsedag så GRATTIS till han. Skickade ett sms till han tidigare idag och fick till till svar att han skulle ringa i helgen, så det är bara se till att ha tillräkcligt med batteri för sist när vi pratade så dog min mobil =(.
 
Ännu en rolig sak som händer idag förutom Nobel och min fars födelsedag är att idag så har jag och min älskling varit tillsammans 11 månader. Alltså det är bara 1 månad kvar till ett helt år!!! Att tiden kan gå så snabbt och jag skulle inte ändra något om jag kunde. Vi har inte haft några motgångar, vi har bara haft framgångar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se