14 dec 2014

5 fester du aldrig vill glömma

På de senast åren har jag inte festat så mycket, men några gånger har man väl festat.
En jag defenetivt inte vill glömma är den gången jag spontant åkte till Örebro och träffade Pernilla första gången och festade. Vänner sedan dess. Synd att vi bor så långt ifrån varann, annars hade vi ju träffas oftare. Och så har vi ju den gången då jag och Pernilla tog in på hotel i Sthlm och träffade Elli. Också där vänner direkt. Stockholm är ju inte så långt bort så dit borde man ju kunna åka lite oftare, men tyvärr har jag inte träffat varken Pernilla eller Elli sedan förra nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se