15 dec 2014

Igår, så den 14 dec åkte jag och mamma till Tuna Park omkring 14.30 och det var inte direkt roligt att köra, man kände att det var halt ute så tog det försiktigt.
Efter TP så åkte vi och hämta upp lillebror och åkte sedan hem till mormor och morfar för middag.
Maten var jätte god, tyvärr vet jag inte vad vi åt då jag har ingen aning om vad det heter, men gott var det iaf.
Efterrätten var också god, all mat vi åt var jätte god!
Vi åkte hem omkring 20.00 och när vi var nästan hemma hos mamma, precis innan vi skulle köra in i rondellen så small det till!!
Någon hade alltså smällt rakt in i röven på bilen så det skrek om det. Lite ont i nacken fick jag men sa senare till mamma att jag ville direkt hem ändå istället för sjukan.
När jag kom hem omkring 20.30 så börja jag känna att en huvudvärk börja komma och det var inte en liten en. Mitt huvud höll på att explodera så jag tog 2st Asperine och Migrana och la mig ner för att vila och somnade visst till och vaknade nyligen. Jag har fortfarande lite värk kvar, men inte så som det var när jag kom hem.
Hoppas det inte blir värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se