18 dec 2014

Om du blir instängd i ditt hem en vecka med strömavbrott, har du mat, vatten, verktyg och kunskap för att klara dig bra?

Jag klarar mig helt utan problem. Jag ser alltid till att ha någon form av mat. Om det nu är i form av bröd, soppa (frukt eller grönsak), matlådor etc. Vatten finns i kranen och vet väl inte om de påverkas om det blir strömavbrott eller inte. Om värmen försvinner så har jag ett lass med ljus så jag lär inte frysa iaf.
Kunskapen har jag som tur är, är väl inte född med silversked i munnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se