6 dec 2014

Denna vecka har varit lite av ett helvete.
Varje dag har jag haft huvudvärk, magont med illamående och ryggont. Har knappt kunna tagit mig från sängen och jag har nästintill varit liggades hela tiden.
Nu, äntligen har det släppt lite, men jag har fortfarande en fruktansvärd ryggvärk. Vet inte riktigt hur jag ska bli av med den.
Var hos läkaren för några år sedan efter jag skadade ryggen och då sa han till mig att röra på mig så mycket jag kan och försöka bygga upp muskler kring ryggraden. Men hur lätt är det när man knappt kommer ur sängen?
Ett gymkort var inte på frågan då det kostar pengar. Pengar har jag, men jag måste äta varje dag etc.
 
Lyckades iaf vara ute en sväng och gå en heldel. Var på Ikea och shoppingcentret i vrås. Är helt slut i kroppen nu.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se