7 dec 2014

Detta är vad jag köpte. Spenderade ungefär hälften av vad som fanns på kontot. Men jag ångrar inget av det jag köpte.
 
 
 
 
 
 
Jag är inte beroende av ljus, och ändå hade jag redan massor hemma. Kan aldrig ha för mycket med ljus.
 
 
Äntligen kan jag sätta in bilderna jag fick i somras. Nu står de fint där de står.
 
 
Eftersom mina gamla batterier hade några 2+2+1 år på nacken så passade jag på att handla hem ett nytt 4 pack.
 
 
Dessa är ju bara helt underbara.
 
 
Vad ska jag säga här då. Det är för att lindra tandvärk. Smakar som skit (nej jag har inte smakar det, men vet några som har) men det bedövar faktiskt och man slipper värken en stund.
 
 
Man kan ALDRIG ha för mycket nagellack!!! Detta är inte heller ett beroende.
 
 
Köpte egentligen 4 st, men på bilder syns bara 2.
 
 
Nu fattas bara de där goda te som jag ska köpa när jag gått mig ner till stan. Sedan blir der massa mys med massa tända ljus för det har jag så det räkcer och blir över.
 
 
Ett nytt sett av dessa, Hade den "mintgröna" varianten innan, men den fanns inte nu så då fick det bli Beige istället,
 

Och vad som inte är med på bild är halkskydd för mattan. Vet inte riktigt om det heter så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se