9 dec 2014

Har du blivit så full att du fått minnesluckor någon gång?

Det har hänt en gång. Jag hade varit på förfest med 2 killkompisar och sedan hade vi gått ner till krogen. Allt var finfint tills efter en stund då vi vart på krogen. Jag gick på toa för att göra nr1 och när jag skulle ställa mig upp för att ta på mig igen så blir det helt svart och jag tappar balansen och brak in i dörren med näsan före. Lyckas att ta mig upp så jag stod rakt igen och tog på mig byxorna och det blir svart ige och tappar balansen igen och ramlar bakåt och landar på toaletten som tydligen går helt sönder för det bara forsar vatten ut den. Jag öppnar dörren och springer ut, skäms som fan kan jag ju säga. Leta reda på en av mina killkompisar och säger att nu går jag hem. Gick och hämta mig jacka och börja traska mor bussen. Men vad jag än i dag inte kan förstå är varför jag inte tog bussen fråg stan utan jag börja gå vägen hem och ställer mig på busshållsplatsen 2 hållplatser bort. Kommer ihåg att jag frågar de som står där när bussen skulle komma och den skulle komma snart. Jag kommer dock inte ihåg att jag klev på bussen eller klev av, mindre att jag gick hem från busshållsplatsen och la mig i sängen. Men när jag vaknade dagen efter (bakis som f*n) så¨var jag ensam hemma med ytterdörren låst. Så på nått sett så lyckades jag ta mig hem fast jag kommer inte ihåg hur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se