5 feb 2014

Vilken stil har du hemma?

Jag försöker attv ha det rent och simplet, men tyvärr är det lite svårt då ekonomin inte tillåter mig att köpa det jag vill just nu. Så får se lite halvtaskigt ut för tillfället. Men med tiden så kommer det att bli som jag vill ha det.
Annars har jag väl inget direkt stil, jag har inget tema så som leopard eller rosa.
Men jag saknar att ha något fint på väggarna men har inte hittat någon som jag vill sätta upp. Skulle vilja ha mer ljus, så lite hyllor skulle jag vilja skruva upp och ha massor av ljus. Så jag får väl gissa att det är nått ljus tema jag vill ha, riktigt mysigt.
Just nu ser det rätt så tomt ut.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se