8 feb 2014

Hiss & Diss - Ditt hem

Hiss:
Köket är jag nöjd med för det är mycket större än vad jag hade förut i min lägenhet. Men är mindre nöjd med att jag bara bor i en etta, så jag har inget separat sovrum. Det vill jag verkligen ha, men var i akut behov av en lägenhet så det fick bli den jag blev erbjuden först helt enkelt. Jag klagar inte för det kunde vara värre. Barkaret är en stor HISS då det är jätte skönt att ta ett bubbelbad och bara ligga där.
 
Diss:
Som sagt att det bara et är etta och det inte finns ett eller två separata sovrum, och det finns inget balkong så det är väl det som är negativt med min lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se