19 jan 2014

5 filmer man inte får missa

Harry Potter får man ju självklart inte missa och heller inte Narnia filmerna, synd att de inte gjort lika många filmer som det finns böcker.
Entrapment med Sean Connery och Catherine Zeta Jones är en väldigt bra film också, så om man inte sett den så gör det!
Det finns så många bra filmer som man inte får missa men jag kommer inte på några just nu för klockan är 3.22 (5 maj)just nu och jag är väldigt trött, så jag kommer att lägga mig och sova och så fortsätter jag imorgon tills jag är uptodate så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se