23 jan 2014

Om du fick välja fritt på alla djur i hela världen, vilket skulle du ha som husdjur?

Jag skulle nog ändå välja en hund. En riktig söt en, som är rätt så liten och som har mycket päls. Jag har inget emot att städa pga pälsen. Men tycker de ser så söta ut, och det skulle vara en hane då för jag vet inte riktigt om en hona skulle kännas rätt.
Om det skulle vara något mer ovanligt djur så skulle jag nog väöja en Haj som får simma i ett jätte stor akvarie, men nu bor jag ju inte så jätte stort så det skulle aldrig gå. För skulle vilja att Hajen hade tillräckligt med plats att röra sig, så får låta de vara där de hör hemma istället.
Sen så är jag väldigt förtjust i kattdjur, de flesta faktiskt. Även om jag inte tyckte om katter förut så är det något med kattdjur som får mig att smälta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se