25 jan 2014

Hiss & Diss - Husdjur

Hiss:
Det finns mycket att säga. Jag saknar min min katt som mitt ex har snott, eller rättare sagt, vägrar lämna tillbaka så jag har väl insett att jag aldrig mer kommer att få se henne igen. Så det som är hiss med det är väl att jag fick den tid jag fick med henne för hon kunde få mig att känna mig glad även fast allt annat var mindre bra.
 
Diss:
Ja då kommer man väl till det här med hår och om det inte går så bra med avföringen om olyckan är framma så får man ställa sig och städa det också. Det som är mindre bra är också om djuret blir sjukt och till sjut måst avlivas. Det känns verkligen. Önskar de kunde leva så länge ägare levde så skulle ingen bli ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se