27 jan 2014

Idag var det dags för att ta bort hela min tandställning då jag har stört mig så otoligt mycket på att den är sönder. Så nu är jag helt utan tandställning, Hade först den där tågrälsen i 1.5 år och sen efter det så har jag haft "tråd" på baksidan av mina tänder. Tog bort övre tråden för ca 2-3 år sedan redan för den satt inte bra, skavde bort limmer mot mina tänder på underkäken. Och nu tog jag bort tråden på underkäken. Så efter att haft tandställning i ca 8.5 år så är jag äntligen fri. Men det känns ovant och tänderna känns inte ett dugg släta eftersom de slipade bort limmet.
Det blir nog bra till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se