29 jan 2014

Vilken Facebooktyp är du, och hur många av de 12 typerna finns bland dina facebookvänner?

De olika allternativen finns här
Jag är faktiskt inget av det. Det händer att jag uppdaterar någon gång i månaden om jag känner för det, gillar de inlägg som jag tycker är värt att gilla. Sitter inte och spelar en massa spel på Facebook.
Men jag har massor av vänner (eller nja, av de ca 100st) så är det väl endel som skickar spel förfrågningar stup i kvarten och det är lite jobbigt, så försöker att stänga av de. Sen så finns det ju de som uppdaterar om varje liten del av sitt liv som "livet suger" men jaha så kule för dig brukar jag tänka, så nu vet hela din facebook om att ditt liv suger. Gör något åt saken istället för att sitta och klaga på Facebook för jag tror knappast att en hemsida kan göra saken bättre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se