9 jan 2014

Om du fick chansen att gå tillbaka till att vara barn igen, skulle du ta den?

Nej, jag skulle inte ta den chansen om jag fick den, för även om det var mindre bra så har mindre bra så har min barndom gjort mig till den jag är idag. Allt jag har gått igenom har format till den jag är idag. Visst, jag har gjort många mindre bra val i mitt liv, men jag har också tagit mig ur endel av dom. Just nu är jag ändå rätt så nöjd över hur saker ser ut, vissa saker skulle ju kunnat vara bättre. Men den tiden kommer senare, det vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se