1 jan 2014

Vecka 1 - Veckans tema är 2013 / 2014
 
Hur tror du den här 365dagarsutmaningen kommer gå för dig?
Jag tror den kommer att gå bra fast...... Nu är det ju egentligen 5 maj när jag börjar detta. Hade egentligen tänkte börja den 1 januari, men andra saker har hänt som gjorde det lite försenat då min blogg ej var färdig. Har haft denna blogg sedan 24 Sep 2009 och hade då massor att radera då jag ville börja om på nytt.
Så jag kommer att skriva alla inlägg på rätt dag fast det egentligen är maj då jag skriver dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se