1 juni 2014

5 saker du sällan kan motstå att köpa

Naggellack som många vet. Jag har väl ungefär 100st nu, men tycker att jag behöver ha fler. Men det är ju så när man tycker något är kul. Så vill man ha mer.
Ost är något jag är helt beroende av.
Jag kan inte leva utan mjölk och svensk mjölk är någto speciellt. Det var en katastrof när jag bodde utomlands och de inte hade svensk mjölk, men vad hade jag förväntat mig.
Ljus är något jag också köper när jag får chansen till det och har ekonomin till det. Just nu har jag ett bra lager av ljus, men känner att jag ändå inte vill vara helt utan så det blir nog att jag köper nästa gång jag är iväg igen.
Jag älskar skor och när jag ser ett par riktigt snygga skor kan jag nästan inte låta bli att köpa, men jag har blivit mycket bättre på att inte bara köpa saker bara för att jag vill ha dom.
 
 
Dessa köpta jag för lite mer än 1 år sedan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se