14 juni 2014

Igår:
Ner på stan och handla lite dricka och sen direkt till Maria och gratta henne en stund innan vi drog ut till Upstairs.
Hade kul och åkte hem efter det stängde.
 
Idag:
Vaknade första gången av mig själv vid 5 tiden och lyckades tillslut somna om. Omkring 8-9 tiden började grannhelvetet över mig att spela dunk dunk så då var min sömn över. Inte nog med så började grannhelvetet bredvid mig att kontra med jalla musik.
Till slut så gick både jag och Therese up, jag mådde lite/mycket bättre än henne, men så drack jag inte heller lika mycket som henne.
Vid 12.30-13.00 kom mamma och hämta mig för då skulle vi till Vilsta och sen iväg och handla lite mat.
 
Senare på kvällen åkte jag till Skiftinge och umgicks med Therese en stund. Orkade inte stanna allt för länge för var jätte jätte trött.
När jag kom hem var det mat ner i magen och skype med älsklingen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se