2 juni 2014

Idag har jag varit nere på stan och solat lite och sedan hem till Jenny och satt där i säkert 2 timmar och pratade en massa och drack kaffe. Sen var det dags att åka hem.
När jag kommit hem så börjar jag rensa i min byrå och vika alla kläder där så det ser lite bättre ut och så rensade jag min klädkammare så jag ska väl ner till källaren med det som jag ej vill ha här uppe i lägenheten, får se när det blir.
MItt i allt så ringer farbror och är helt chockad över vad som hänt här där jag bor. Tydligen så hade en kille blivit knivhuggen bara mindre än 5 min ifrån där vi bor, och just då hade min farbror gått förbi, otäckt.
Så jag gick ner utanför mig och pratade lite med han och hörde mig för hur det var med han och så.
 
Efter det så fortsatte jag att rensa lite här hemma och sen kollade jag massor av avsnitt av Prison Break, snart klar med den serien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se