25 juni 2014

Betalat räkningar =jätte kul. Eller det var kul innan jag betalade dom, men inte att se summan som fanns kvar efter. Men man måste ta ansvar för att ha någonstans att bo osv. Kan inte alltid förlita sig på andra.
 
Har inte gjort något vettigt idag, bara legat i sängen/soffan och glott på Desperate Housewives och pratat med älsklingen. Är just nu inne på season 3 så har några kvar innan jag sett alla för andra gången (tror jag det är) och tycker fortfarande att det är hur bra som helst.
 
 
 (bilden har inget med dagen/inlägget att göra + att mitt hår ser väldigt ofixat ut, skyller på att det blåste den dagen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se