26 juni 2014

Min dag började med att jag inte vaknade av mig själv vid 5-7 tiden, utan jag blev väckt av min mor 07.33. Jag svarar med godmorgon och låter hur glad som helst och frågar om det var idag vi skulle iväg och handla, YES!
Var vaken en stund efter det och råkade väl somna om runt 9.30 och sen blev jag väckt igen av telefonsamtal "jag är hos dig om 5 min". Så det var bara att *hoppa* i kläder och gå ner.
Körde första till Ekängen och handla lite saker där, SALLAD = MUMS när det är varmt ute som det är just nu.
 
Hem och stoppa in varorna i kylen och sen iväg till Maxi och där vardet något event, Sveriges största grillfest. Så fick en lite påse med diverse saker i och smakprov på lite mat, mycket trevligt. Men innan de så var vi inne i butiken och handlade lite mer. Köpte även jordgubbar utanför som jag snart ska sätta mig och smaksa på medan jag glor på Desperate Housewives.
 
Hem ännu en gång för att stoppa in mer föda i kyl och frys och sen direkt ner på stan där jag hade lite ärenden. Spenderade lite mer än vad jag hade räknat med, men o andra sidan så var det jag hade tänkt köpa 30% rabatt så det blev egentligen inte så mycket mer än vad jag hade tänkt. Vad jag köpte kommer i ett annat inlägg.
 
På väg hem hoppade jag in på Lidl för jag hade sett att de hade något denna vecka där som jag är i behov av. Men tyvärr så var solskyddet slut, suck!
Vad jag köpte där kommer också i ett annat inlägg.
 
Sen hem och prata lite med älsklingen och berätta vad jag köpte. Köpte även en sak, eller vad man nu kan kalla det till han. Var hur trött som helst men åt lite sallad och sen somnade jag och vaknade för ca 1 timme sedan.
 
 
Detta var vad som fanns i "Maxi" påsen. Jätte bra bok och så lite smakprover.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se