6 juni 2014

Idag är det som alla vet Sveriges Nationaldag. Kan du alla 4 verserna?
Det är ju inte alls många som kan.
 
Hade inte tänkt göra så mycket idag men så ringde en vän och frågade om jag ville med ut till Kjula en sväng på en liten grillning/fest (utan alkohol såklart). Tackade ja och blev hämtad ca 30 minuter senare.
När vi kom dit så var det en hel del folk där redan och jag som inte tycker om massor av folk kände paniken komma, men det gick bra ändå. Och mer folk kom det, men då var det dags för att äta så åt lite och pratade med folket som var där.
Efter det så började det regna så vi gick in och fikade samtidigt som vi körde en liten frågasoprt och mitt lag fick 5/5 rätt, men vi gav bort vinsten till barnlaget som fick 4/5 rätt.
 
Nu är jag hemma igen och har väl inte tänkt att göra nått speciellt. Låta mobilen få lite mer batteri så man kan ringa sötnosen. Sen blir det sängen för min del, är ju en dag imorgon med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se