9 juni 2014

Skulle åkt iväg med Patricia och solat, men mamma ringde och fråga om jag ville med henne och sola och sen ivägoch handla så jag tog tillfället aztt åka iväg och handla med mamma.
När vi kom fram till där vi brukar sola så ställde mamma bilen där hon brukar och tur var väl det...
Efter ungefär 1 timmes solning så skulle jag läsanågot för min mor på min mobil, men jag hittar inte mobilen i väskan där jag ALLTID lägger den. Mamma ringde, men vi hörde inga signaler. Tog bilnycklarna och gick tillbaka till bilen och låste upp och när jag går förbi bilen så ser jag telefonhelvete ligga där på backen med fotavtrygg på sig.
Vem är så jäkla korkad att råka tappa mobilennär man kliver ut ur bilen och inte märker det om inte jag?
Tur så låg den kvar när jag kom och leta efter den och tur så var inget sönder, bara lite smutsig. Hade jag kommit minuter senare så hade den varit helt borta då jag vet att de kom bilar som parkerade bredvid våran bil.
 
Omkring 15 tiden så åkte vi iväg till Rusta och sen vidare mot Ekängen för att handla lite mat. Följde med mamma hem en stund och sen var det dags att åka hem och äta mat.
 
Kvällen spenderades med att kolla på Desperata Hemmafruar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se