13 maj 2014

Vilka problem det kan vara ibvland att få hem ett litet paket som har kommit med posten. De jag fick de ifrån vet mycket väl vart jag bor men ändå skickas paketet till Ica på andra sidan stan. Jag behövde verkligen mitt nya modem då mitt jag hade skramlade när jag ick i närheten av det. Antar att något var sönder i det, för så fort jag skulle kolla lösenordet så tappade modemet kontakt.
Så varför inte skicka mitt paket till Ica som ligger ca 5 min ifrån mig? Ne då skickar de till ett Ica som ligger minst 45 min ifrån mig, för det tar ca 30 minuter att gå ner till stan och den Ica ligger bortom stan.
Som tur var fick jag låna farbrors busskort så jag kunde åka och plocka upp det.
När jag hade gått av bussen så såg jag att mammas bil var hemma så jag ringde henne och fråga om de var okej om jag kunde komma upp till henne en stund så jag satt väl hos henne i ca 1 timme innan jag gick vidare till Ica för att hämta ut mitt paket.
Efter det gick jag ner till stan och just när jag är vid mitten dörren utanför bussen så kör bussen iväg och jag fick vänta i 47 minuter på nästa buss. Dåligt batteri på mobilen hade jag också, men som tur räckte det tills jag var hemma. Hade 1% batteri när jag kom hem.
Men nu har jag iaf mitt nya modem (äntligen) och så ska jag skicka tillbaka mitt gamla imorgon så slipper jag betala för det nya.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se