13 maj 2014

Vad för slags spel tycker du mest om att spela?

Jag tycker om att spela allt från kortspel, brädspel till tv/datorspel.
Det är helt olika vad jag spelar. När jag spelar kortspel så är det oftast Chicago. Brukar även spela Monopol och det händer ibland att jag vinner och det händer ibland att jag förlorar, men lika kul är det att spela oavsett om jag vinner eller förlorar.
På mobilen spelar jag för det mesta Subway Surfers och Monopol med en "dator".
Tyvärr har jag inget xbox, men sötnosen har det så mina spel ligger hemma hos han, fast nu var det ett tag sedan jag spelade.
På datorn spelar jag:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se