18 maj 2014

Idag så gick jag ner till stan för att byta klänningen till en mindre storlek, men när jag kom dit så fanns den inte i den storleken som jag behövde, så det fick bli en annan färg och mönster. Lite tråkigt så jag egentligen inte ville ha svart/vitt, men bättre än ingen klänning.
Efter det gick jag och solade i ca 30 minuter. Skönt och ochtur är så ser jag inte ut som en kräfta.
Gick till Hemköp för att handla hem lite saker och när jag stod och vänta på bussen så kom farbror fram och stod och prata en stund innan bussen kom.
Klänningarna jag köpte:
 
Den sista var det jag bytte. Den jag först hade köpt var i blått mönster, men tyvärr för stor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se