18 maj 2014

5 spel du rekommenderar

Jag kan rekomendera de spela som jagh ar spelat.
Left 4 dead är jätte kul om man tycker om att skjuta zombies, fast jag föredrar Left4dead ett. och inte 2an, kan nog ha med att gör att jag inte kan banorna som jag kan på ettan.
Monopol är ju en klassiker som man inte kan tröttna på, men man ska nog inte spela det för mycket heller.
Kung fu panda spelet har jag både till datorn och till xbox (om jag kommer ihåg rätt, eftersom mina spel är hos min pojkvän just nu) och har spelat det flera gånger och tycker fortfarande det är kul, även om det är från en barn film.
 
Kommer inte på några fler spel just nu för jag håller på med annat så som tvätta rent kläder så slipper man gå runt i smutsiga kläder.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se