2 maj 2014

Vad som stod på schemat idag var:
Blodgiving
Hanlda med mamma
 
Men när mamma kom och hämta upp mig och när jag körde iväg så frågade hon om jag behövde köpa nått på City Gross, men det behövde jag inte, men jag sa ändå att vi kunde åka dit för då kunde vi gå till Ikea.
Så efter jag lämnat lite av mitt blod så körde jag iväg mot Västerås, så först gick vi in på Ikea och handlade lite ljus, och sedan till City Gross.
 
Körde sedan tillbaka till hemstaden och både ica maxi och ica ekängen för att handla hem lite varor då jag knappt hade något hemma (kändes det som). Efter vi var klara på ekängen så gav jag mamma nyklarna till bilen och sa att jag var för trött för att köra. Hade då kört sedan 9 tiden och klockan var väl omkring 15 tiden då.
 
Kom hem och packade upp och ställde in allt där de skulle vara. Fick ordna om lite i frysen så allt skulle få plats.
 
Här är ljusen jag köpte. Doftar jätte gott.
 
 
Hittade små söta metall askar inne på City Gross. Det var några tabletter i dom som smakade rätt så fruktigt, men det var för askarnas skull jag köpte dom. Jätte söta, med en liten bling sten på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se