21 maj 2014

Idag har jag varit ute nästan hela dagen. Först så fick jag för mig att åka ner på stan och sola lite för det har jag inte gjort sedan i söndags. Precis innan jag skulle iväg så ringer en bekant och frågar mig hur man kopplar in modemet så man får trådlöst. Så det var bara att åka dit efter jag solat klart på stan. Var där i någon timme och kopplade in allt och ändra lösenord osv. Sedan var det dags att leka lite med småflickorna. Den yngsta satt som klister på mig, men jag klagar inte.
Omkring 7 skulle jag tro så började jag gå hemmåt men gick förbi Ica (som är åt helt fel håll egentligen) men jag var sugen på nått så det blev lite jordgubbar och hallon.
Tänkte göra en liten hallonpaj. Jordgubbarna äter jag som de är.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se