22 maj 2014

Idag tänkte jag inte göra nått förutom att tvätta nu på kvällen så att allt är rent till imorgon när jag ska iväg en liten sväng med mamma. Men så pratade jag med älsklingen om EU valet och att han skulle gå iväg och rösta, och kom på att jag inte röstat. Och inte visste jag riktigt vart jag skulle gå heller så jag hörde avmig till mig farbror så han fick hjälpa stackars mig, för lite handikappad kände jag mig också med våta naglar, som vägrar torka. Änyway, så röstade jag och sen följde med farbror till Lidl för han skulle köpa något där.
Hem och tvätta och sedan lägga på sista lagret av lack på naglarna.
Senare ikväll blir det någon film eller desperata hemmafruar som jag har börjat kolla på igen och äta paj.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se