24 maj 2014

 Hiss & Diss - Matlagning

Hiss: Jag tycker det är roligt att prova nya saker när det kommer till matlagning och bakning. Det blri inte alltid som man tänkt sig, men det är iaf kul att prova nya saker och inte göra samma sak om och om igen. Det är mer kul att laga mat till flera personer än bara till 1 person.
 
Diss: Jag har svåra problem att laga mat eller baka i ett kök där jag inte känner mig hemma, då blir det bara katastrof av allt. Jag känner att jag måste ha lite koll på vart alla saker är och att allt finns hemma när jag ska laga mat/baka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se