29 maj 2014

Igår så gjorde jag väl inte så mycket på dagen, men på kvällen gick jag till Ica för jag skulle reklamera en vara som jag köpt och den var trasig upptäckte jag när jag kom hem. Efter jag var klar på Ica så mötte jag någon jag känner på parkeringen så jag stannade där och prata med små flickorna och sedan följde jag med dom till Campingen där de ska vara över helgen. Hjälpte lite att fica till förtältet till husvagnen och sen äta lite korv med bröd. Lekte lite med tjejerna också gjorde jag. Omkring 22.40 kom jag hem och det var ju inte det bästa vädret ute när jag gick hem, var lite kyligt.
 
När jag kom hem så kollade jag lite på Prison Break och sedan var det dags för mig att sova, trodde jag.
Grannen tyckte han hade det så trevligt att tro att han inte har grannar bara för att det är en röd dag idag så han spelade hög volym på någon mediaspelare så till slut fick jag nog och ringde jouren. Då var klockan 02.10 och klockan 02.40 var det tyst och jag kunde äntligen sova.
Nu är det andra gången jag ringer jouren mitt i natten för grannen ovan inte kan vara tyst mitt i natten. Hur många gånger behövs innan han måste flytta?
 
Tillägger att han spelar musik nu också så det hörs. Men nu bryr jag mig inte för det är inte på en sådan tid då det ska vara tyst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se