31 maj 2014

Idag så har jag inte gjort så värst mycket. Åkte ner på stan vid 12 tiden och solade och sen mötte upp Melinda och gick runt med henne ett tag på stan och kollade runt. Handlade lite saker på Hemköp innan jag åkte hem. När jag kom hem så åt jag mat och sen var jag så himla trött så jag somnade lite och vaknade omkring 19 tiden skulle jag tro.
Nu på kvällen har jag pratat lite med älsklingen men han skulle iväg och dricka lite med sina kompisar så jag får väl låta han göra det, så kan jag passa på att kolla på Prison Break också. Just nu är jag på avsnitt 15 på säsong 4 så har egentligen inte så många avsnitt kvar.
 
Har börja fått massor av kommentarer på min channel också så det är kul. Är uppe i över 500 följare, men jag bryr mig egentligen inte om det eftersom jag tycker det är kul med det jag gör.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se