7 maj 2014

Idag har jag massor att g;ra och endel har jag redan gjort. Snart blir det iväg till bussen och till tågstationen för att ta tåget mot S-näs. Hoppas jag hittar dit jag ska för annars kommer jag försent. Jag har redan packat väckan som jag ska ha med mig, men bussen går inte förrän 11.38 från min busshållsplats. Så får se till att gå ca 10 minuter innan för det är en annan buss jag ska åka med än den som går utanför hos mig, för den går inte förbi tågstationen.
Jag hoppas verkligen att allt kommer att gå bra idag, och att jag inte kommer att bli allt för upprörd då jag egentligen inte vill åka dit, men det är ett måste just nu. Jag vill bara få ett slut på detta.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se