9 maj 2014

Igår bestämmde jag mig för att åka ner till stan och hämta mina glasögon som hade kommit så det var bara för mig att hämta dom. Så nu måste jag bli van att ha glasögon på mig hela tiden. Men enligt optikern som jag gick till först så behöver jag bara ha de när jag sitter vid datorn, tvn eller när jag använder mobilen samt läser. Men hos den andra optikern som jag köpte glasögonen hos sa att det skulle vara bra om jag använde de närstintill alltid.
Så nu är jag också ett mega mongo med glasögon.
Efter det så gick jag in på H&M och köpte nagelborttagningsmedel och hårklämmor för presentkortet jag hade. Så där slapp jag betala något.
Satt och kollade på Eurovision song contest semifinal 2 igår och kan ju säga att det inte fanns ett enda bidrag med där som jag tyckte var bra. Får hoppas att det finns några bra på lördag när filnalen är. Vad jag vet så är ju iafv Sannas låt helt underba, så hoppas på den hon får många poäng. Men helst att hon vinner, men jag tänker inte rösta något.
Samtidigt som jag kollade på det igår så pratade jag med älskningen på skype. Efter det var slut på tv, så blev det lägg dags för mig för jag hade haft ont i huvudet sedan kvällen innan.
 
Just nu sitter jag och lyssnar lite på musik och målar naglarna och ska väl snart ta en liten paus för att äta frukost och sen fortsätta lite, så får se senare hur slut resultatet blir.
 
Yes, jag är lite mongo, men jag bryr mig inte. Är ändå nöjd över mina manliga glasögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se