15 nov 2014

Jahapp.
Så igårkväll, inatt och imorse så var det dags igen för grannen ovanför att hålla på igen. Blev väckt väldigt tidigt idag av massor av skrik.
Igårkväll gick vi till han och plingade på för att han spelade alldeles för hög musik. Tog ca 2.5 min av konstant ringning på hans dörrklocka innan han hörde att det ringde på hans dörr, SÅ pass hög musik spelade han. När han väl öppnade sin dörr så säger jag till han att han kan sluta spela så hög musik och han svar var då DRA ÅT HELVETE!
Jaja. Men var bra att jag spelade in allt då!
 
Tillbaka till imorse, så blev vi väckt ungefär halv 7 av gap och skrik. Kunde inte somna om även fast vi försökte. Så 7.20 ringde jag securitas och de kom hit ungefär vid 9 tiden och då häll de fortfarande på. Så de öppnade hans dörr och fårgade vad som står på och då börjar grannfan på att skylla ifrån sig och att han gör inget, och tro inte att han använder vanliga fina ord, utan han skriver och svär som bara den. Jag står i trappuppgången och lyssnar på allt tills jag inte kan hålla mig för skratt för hur dum han egentligen är. Varför inte bara ta ansvar för de man gjort!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se