30 nov 2014

Mamma kom och hämta upp mig vi 15.30 och så åkte till till Tomaskyrkan för de hade första advent öppet med pyssel, fika mm.
 
Precis innan vi gick in så sa jag till mamma (för såg någon som jag tyckte blivit äldre sedan sist jag såg personen)
- Vad gamla alla ser ut att vara, men det betyder ju att jag också är gammal.
 
Och så började hon skratta åt mig.
 
Efteråt följde jag med mamma hem en stund och åt mat, Stuvade makaroner och hemmagjorda köttbullar på älgfärs. Fick skjuts hem efter det, men innan vi åkte hem så tog vi en lite biltur.
 
 
Tycker inte om ketchup, men i detta fall så var det gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se