5 nov 2014

Var det bättre förr?

Nu är jag inte speciellt gammal, men JA, det var bättre förr. När man fick säga Negerkung, Negerboll etc. När han fick vara han och hon fick vara hon. Det är bara några av alla saker som man inte "får" säga idag. Vilket jag skiter fullständigt i!
 
 
 
När mina barn växer upp så kommer de få lära sig saker precis som jag har lärt mig. Man ska inte vara "rädd" för att säga saker.
 
Sen finns det massa andra saker som var bättre förr. Att man nästan inte kan betala med kontanter i dagens läge är dåligt. Att man inte kan betala med kontanter på bussar etc.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se