15 okt 2014

Kom hem jätte sent igår.
Så typiskt att man kommer till stan 23.52 och sista bussen hem från stan går 23.51, så det fick bli taxu hem för inte hade jag lust att gå +2.5km i kylan. Kom hem på ca 5 min och var hur trött som helst. Ont i huvudet hade jag också så det var bara att lägga sig direkt när jag kom hem.
 
Idag vaknade jag med huvudvärk och har haft huvudvärk hela dagen. Men inte är jag den som stannar inne hela dagen. Alexandra hämtade upp mig och så åkte vi hem till henne en stund och sen skulle jag tvätta vid 17 tiden så kom precis hem till det.
 
Men hade så ont så jag struntade i att tvätta och vilade en stund och började tvätte vid 19 tiden istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se