16 okt 2014

Jag tror jag var alldeles för trött igår och inte sov jag bra inatt heller.
Gick och la mig innan 12 och vaknade vid 3 tiden och behövde gå på toa. Ligger i sängen efter det och tänker lite... OH SHIT! Min tvätt är kvar i tvättstugan, jag hade glömt tagit upp den innan 21 igår. Så det var bara för mig att gå ner till tvättstugen och hoppas på att ingen hade bokat kl 7imorse och som tur så var den ledig så jag kunde boka den så jag kom åt min tvätt.
Ställde klockan på 6.45 och somnade om och när klockan ringde så var det bara att gå ner och hämta upp tvätten och sen sova en stund igen.
 
Planer för dagen var att åka till stan och möta upp Melinda en stund. Gratis buss är alltid trevligt då aparaten inte fungerade, varken på väg till stan eller på väg hem. Så där sparade jag in 52 kr.
 
Planer för kvällen blir nog framför Haven och Blacklist med tända ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se