13 sep 2014

Har precis kommit hem från mamma. Sov hos henne inatt, fast det blev inte så jätte mycket sömn för hon fick ett samtal omkring 5 på morgonen som jag vaknade av.
Sen åkte jag och mamma till tågstationen vid halv 8 och köpte en biljett.
Hem igen och äta lite frukost och sedan somna om igen på soffan.
 
Vaknar omkring 12 sen och är rätt så utvilad.
Satt mest inne hos brorsan och kolla på Paradise Hotel och så kollade vi på fotboll.
Efter det åkte vi till ica och handlade lite gott för ikväll, men jag bestämde mig för att åka hem och lata mig hemma i min egna säng och så blir det skype med älsklingen snart, så fort han har kommit hem från sina äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se