18 sep 2014

Upp och hoppa klockan är åtta.
Det var den tiden jag gick upp idag och ca en halvtimme senare ringde telefonen och så blev det akut tid till tandläkaren 10.30.
Problemet var bara att jag skulle på en annan sak klockan 10.00. Men jag tackade ja till akuttiden så jag slipper gå runt och ha ont i onödan.
När klockan va 10.40 så ringde tandläkare och frågade vart jag var, men jag hade blivit fast på första stället som jag skulle till och kom inte därifrån förrän 12.20.
Gick då till tandläkaren för att förklara varför jag ej kom på avtalad tid och det var helt okej, bara att boka in en ny tid till imorgon istället. Tror jag kan hålla ut med värken ännu en dag.
 
Just nu sitter jag och kolla på BB och sen blir det sängen för upp och hoppa klockan åtta imorgon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se