21 sep 2014

5 knep för att hålla sig frisk

Det finns många saker man kan göra för att hålla sig frisk.
Jag tror inte på att om man tar en massa vitaminer så håller man sig frisk. Jag tror att de vitaminer man tar i tablettform slår ut de naturliga vitaminerna vi har i kroppen och till slut kan man ej leva utan tabletter.
Man ska väl äta bra mat och inte bara snabbmat. Jag själv äter inte snabbtmat mer än kanske en gång varannan månad, och det tycker jag är för mycket.
Sen är vi alla olika så olika saker fun gerar på olika personer. Man får helt enkelt prova sig fram och se vad som passar just för sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se