28 sep 2014

Detta bli ett klagoinlägg!
Igårkväll, jag menar kväl. Klockan var säkert 22-23 och grannen får då sällskap i form av 3 vuxna och 2 småbarn. Varför man får besök vid den tiden förstår jag inte. Det kankse var för att det var lördag, men vad ska småbarn göra så sent på kvällen utanför hemmet?
Prata i normal ton med varandra är inte något som finns i deras huvud. De sitter säkert brevid varandra och skriker till varandra och håller på och slår i väggen och för onödigt mycket liv och oväsen.
Det är inte heller första gången detta händer och förmodligen inte den sista.
 
De håller fortfarande på och för en massa liv och håller på och öppnar deras balkongdörr som är vägg i vägg med mitt huvud när jag sover. Öppnar och stänger, öppnar och stänger osv.
Det är väl inget borde de flesta säga, men när dörren för ett sådan liv att man blir galen och de öppnar och stänger hela tiden så blir man förbanad.
 
Jag kan tyvärr inte ringa och säga till hyresvärden att de ska fixa till grannes dörr, för det har jag redan provat med. Fick då tillsvar att grannen själv måste ringa och få det fixat. Men tydligen så stör det inte dom att det gnällen och brakar så de stör andra som bor i huset.
 
Så nu sänker jag mig till deras nivå och för en massa liv jag också. För jag orkar inte höra på deras skit. Bättre att jahg lyssnar på nått som jag tycker är bra - MUSIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Helt anonyma kommentarer ignoreras..!
Skriv antingen in Namn, E-postadress eller URL/Bloggadress.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback
RSS 2.0


© 2009-2016 www.romiinap.blogg.se